2014. május 22., csütörtök

× 02 - Cousin ×

ajánlott zene
Kusza gondolatok süvítenek át a fejemben. Nyugtalan vagyok, bár fogalmam sincs, miért. A notebookomból üvöltő Green Day szám (Boulevard of Broken Dreams, örök kedvenc) sem nyugtat meg, ilyen pedig nagyon ritkán fordul elő.
Lassan ballagok le a nappaliba, miközben eszembe jut, hogy a szüleim holnap jönnek haza, rendet kéne tenni a lakásban.
Felteszek főni egy kancsó teát, majd nekiállok mosogatni, porszívózni és törölgetni, amíg a tea le nem fő.
Huszonöt perccel később már a tévé előtt ülve iszogatom a kellőképpen lehűlt teám, mikor csöngetnek. Szemöldök ráncolva sietek ajtót nyitni, s azon gondolkozom, ki lehet az.
Legnagyobb meglepetésemre a floridai unokanővérem, Serena áll az ajtóban, kezében két nagy bőrönddel.
- Cayla! - ugrik rögtön a nyakamba.
- Ser! - üdvözlöm őt két puszival, plusz egy hatalmas öleléssel. - Gyere, hozd be a cuccaid - invitálom be a házba. - Hogy kerülsz te ide?
- Csak nem gondolod hogy kihagyom a kedvenc unokatesóm szülinapját? - nevetett fel.
A szülinapom! El is felejtettem. És ami fontosabb, az évfordulónk Chrissel! Egy hét múlva lesz az évfordulónk, nekem pedig teljesen kiment a fejemből! Hát ezért voltam olyan nyugtalan!
- Na ne - lök vállba. - Te elfelejtetted a szülinapod? - esik le neki mire gondolok, gondolom, az arckifejezésemből. - Na meg, nem akkor lesztek egy évesek Christopherrel? Vagy együtt vagytok még? Olyan régen beszéltünk!
- Menj fel a szobámba, a bőröndöket nyugodtan hagyd itt, majd felvisszük. Viszek egy csésze teát, és kibeszéljük az elmúlt négy hónap történéseit! - kacsintok, mire kuncogva bólint, s felszalad a lépcsőn.

A szobámban ülve Serena aggodalmas tekintettel hallgatja végig minden panaszom. Ezért is imádom őt, remek hallgatóság.
- És aztán írt egy SMS-t, hogy találkozzunk a megszokott helyünkön, én meg: mi van? - élem bele magam teljesen a történetbe.
- Nemár! - kiállt fel Serena.
- De, de bizony! - bólogatok erősen.
- És utána? Elmentél a helyre?
- Igen, természetesen elmentem. Chris ott állt a kis faház előtt, gondolom már várt. Mikor szóltam neki, megfordult, és teljesen elcsodálkozott rajtam. Szerintem feltűnt neki a nyúzottságom, eléggé szarul festettem - fintorgok. - Kérdőre vontam, hogy mégis mit keres itthon, és idézem, mit mondott: Nem vagyok képes itt hagyni fél évre a számomra legfontosabb személyt a világon.
- Te jó ég - emel ki külön külön minden szót. - Ez a legromantikusabb dolog, amit valaha hallottam!
- Igen - bólintok. - El sem tudom hinni, milyen nagy szerencsém van vele - mosolyodok el, rá egy másodpercre pedig megszólal a telefonomból Ariana Grande Baby I című száma. Ez Christopher csengőhangja. - Ő hív - nyúlok a készülékért, majd boldogan húzom a kis zöld telefont a másik irányba.
- Szia bébi - szól bele rögtön. Nem hiába az a zene a csengőhangom, ha telefonon beszélünk, mindig bébinek hív.
- Szia édes - válaszolok.
- Mi lenne, ha ma este elmennénk valahova.. Mondjuk piknikezni, vagy valami - dobja fel az ötletet. Serenara pillantok, aki elsuttogja, hogy menjek nyugodtan. Na de mégsem hagyom őt itthon egyedül!
- Remek ötlet - mondom boldogsággal telt hanggal. - De... Nem mehetnénk hármasban? Meglátogatott az uncsitesóm Floridából, nagy baj lenne ha ő is eljönne?
- Serena, ugye?
- Igen, ő.
- Nem, nem gond, amúgy is bírom a csajt. Akkor este hétre értetek megyek.
- Köszi, imádlak! Rendben, akkor este hét.
- Szia bébi - köszön el, majd lerakja.

Később a szekrényem előtt állva gondolkozunk azon, mit vegyek fel a piknikre.
- Hát, valami kényelmes szerkó kéne. Tudod, kényelmes, de mégis csinos. Hisz' piknikezni megyünk.
- Igen, egyetértek - bólintok, majd megakad a szemem egy ruhadarabon. Azonnal a kezembe veszem, s Serena képébe nyomom. - Ez milyen? Este már úgy is hűvös van.
- Remek! - bólint rá Serena. - Már csak a nacid, a hajad, a sminked, és a cipőd van hátra.. - sóhajt fel. - Aztán én jövök. Nem mintha nekem lenne randim, de azért illene jól kinéznem.. - mondja, mire felnevetek.
Tíz perccel később két nadrággal a kezemben forgolódok a tükör előtt. - Nem tudok dönteni! - nyivákolok.
- Szerintem ez szebb - bök a jobb kezemben lévő fekete, szaggatott csőnadrágra.
- Igen, ez nekem is jobban bejön, de lehet, hogy Chris is a szaggatott nadrágját veszi fel..
- És? - húzza fel a szemöldökét Serena. - Mi van akkor? - kérdezi.
Elgondolkodva vállat vonok, miközben a fürdőbe sétálok az estére kiválasztott cuccokkal.
Pár perccel később már felöltözve lépek vissza a szobámba.
- Amíg felöltöztél, megtaláltam a tökéletes cipőt a ma estére. Mármint neked.
- Gyorsan felveszem, - veszem át a lábbeliket, - aztán te jössz. A sminkemmel meg a hajammal nem akarok sokáig kínlódni, majd gyorsan megcsinálom őket.
(Cayla ruhái plusz a cipő)
Negyvenöt perccel később Serenával már randira készen várakozunk a nappaliba.
(Serena ruhái)
- Hahó - nyit be hirtelen Chris a lakásba. Nem is hallottam a kocsit.
- Chris! - szaladok hozzá rögtön. Gyengéden megcsókol, majd Serena felé pillant.
- Szia Chris - áll fel a kanapéról az unokatesóm - Rég láttalak.
- Szia. Igen, tényleg rég találkoztunk.
Miután egy rövid öleléssel köszöntik egymást, bezárom az ajtót, s elindulunk Chris Range Rover-je felé. Az anyósülésről Alex integet.
- Alex? Mit keres itt Alex? - kérdezem csalódottan. Lőttek a romantikának.

Sziasztok cuncikáim!
Rengeteg idő elteltével végre itt a második rész! Köszönöm a két feliratkozót, és a négy pipát az első részhez :) 
Mást nem nagyon tudok mondani. A következő rész várható időpontja: ?
Ölel titeket, SummerB.
ui.: A másik blogomon (KATT) nemrég indult egy blogverseny! Jelentkezni június 15-ig lehet! További információk a blogon. <3  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése